Pobertův plánek

Ahoj Potterheadi!
V dnešním článku bych vám ráda ukázala, jak si vyrobit svůj vlastní Pobertův plánek. Nedávno jsem na instagram přidávala fotku tohoto plánku a hodně z vás mi psalo, kde jsem ho sehnala a kolik stál. Ze zajímavosti jsem se podívala na internet za kolik se originální plánek prodává a našla jsem ceny okolo 900 Kč, což je podle mě opravdu hodně. A proto jsem se rozhodla, že vám dnes ukážu, jak si Pobertův plánek vyrobit a ušetřit tak devět stovek. Navíc si myslím, že se vzhledově originální plánek od vyrobeného liší minimálně. Budu moc ráda, když mi pak pošlete obrázky vašich výtvorů :-)

„Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti."
  
Budeme potřebovat:
- vytisknutý plánek
- vodovky (čaj nebo kafe)
- štětec
- vodu
- lepidlo
- nůžky
- pravítko
- tužku


Jako první si vytiskneme tento soubor, ve kterém je na tři papíry rozdělený celý Pobertův plánek (na papír číslo 1, papír číslo 2 a papír číslo 3).
 Poté pravítkem dorýsujeme okraje plánku, protože jak jste si jistě mohli všimnout, na tomto plánku zvýrazněné nejsou a kdybychom to neudělali, při pozdějším postupu by se nám plánek špatně vystřihoval.
U papíru číslo 1 a číslo 3 protáhneme čáru vodorovného okraje o 1,5 cm - na vzniklý proužek budeme později nanášet lepidlo a slepovat ho s prostředním prapírem.


 A teď jdeme asi na mou nejoblíbenější část celého DIY :-) a to na vybarvování plánku. Připravte si nějakou podložku, abyste neušpinili stůl, vodovky, se kterými plánek budete vybarvovat, štětec a čistou vodu. 

Já jsem zvolila tuto barvu, ale je mi jasné, že ne všichni máte doma vodovky a nebo přesně tento odstín barvy. To ale vůbec nevadí, protože místo vodovek můžete použít zbytek nedopité kávy nebo černého čaje.Výsledek pak bude úplně stejný (možná o trošku světlejší, ale to vůbec nevadí - záleží také na tom, kolikrát papír přetřete barvou).

Nejprve si nabarvíme přední části plánku a poté, až nám barva zaschne, i zadní části.
Teď jenom zbývá plánek vystřihnout a slepit dohromady. Při slepování využijeme prodloužené okraje u papíru číslo 1 a papíru číslo 3. Na vzniklé „proužky" naneseme lepidlo a slepíme je s prostřední částí plánku (papír čislo 2). Zní to složitě, ale složité to vůbec není :-)

Nakonec jen plánek složíme dohromady a máme hotovo!




„Neplecha ukončena."


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky